ცოტნე დადიანი და დემეტრე თავდადებული (გაკვთილის გეგმა)

გაკვეთილის თემა
ცოტნე დადიანი და დემეტრე თავდადებული
სასწავლო საფეხური\კლასი,საგანი,
მასწავლებელი
დაწყებითი,  V I კლასი
ჩვენი საქართველო
მადონა ღვინერია
მოსწავლეთა რაოდენობა
12
განსაკუთრებული მიდგომების საჭიროების მქონე მოსწავლეთა რაოდენობა დ პროფილი
0

გაკვეთილის სსწავლო მიზნები
საზ.მეც.V-VI.5.6.7.მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ისტორიული ფაქტები შესაბამის ეპოქებთან, დაახასითოს სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში საქართველოში არსებული მმართველობის ფორმები და დაახასიათოს საქართველოს   ისტორიის   გამორჩეული   პიროვნებები,    რომლებიც    ქვეყნის   მმართველობაში     მონაწილეობდნენ.
ესგ-ით მისაღწევი შედეგები\ინდიკატორი
საზ.მეც.V-VI. 5.6.7. მოსწავლეები ასახელებენ მნიშვნელოვან ისტორიულ ფაქტებს, ჩამოთვლიან სხვადასხვა ტიპის მმართველობის სისტემის ძირითად  მახასიათებლებს, მათ აღმნიშვნელ ტერმინებს  და მმართებულად იყენებენ მათ.ასევე ჩამოთვლიან სხვადასხვა დროს მოღვაწე ისტორიულ პირებს,განსაზღვრავენ მათ როლს მმართველობის სტრუქტურებში,დროის სკალზე აღნიშნავენ , მისი აზრით , ყველაზე მნიშვნელოვან 4ან 5 ქართველ პოლიტიკურ მოღვაწეს უძველესი დროიდან დღემდე და ახასიათებენ მათ.....
თანმიმდევრობა
(აქტივობა და დრო)
1.მასწავლებელი გაკვეთილს იწყებს   მინი ლექციით მონღოლების  და მათიშემოსევების შესახებ. (5წთ.) შემდეგ მოსწავლეებს  სთხოვს გაიხსენონ , რა იციან ცოტნე დადიანისა და დემეტრე თავდადებულის შესახებ.
2. მათი პასუხებით  დააზე ავსებს ცხრილის გრაფას  ”ვიცი” (3წთ.).
3. შემდეგ მოსწავლეებს სთხოვს  უკარნახონ, რისი გაგება სურთ ამ საკითხთან დაკავშირებით და პასუხები შეაქვს გრფაში ”მინდა ვიცოდე” (3წთ.).
4.მოსწავლეები დამოუკიდებლად ეცნობინ გაკვეთილის ტექსტს და წყაროებს (10წთ.).
5. ავსებენ გრაფს ”ვისწავლე”. (5წთ.).
6. სამივე გრაფის შევსების შემდეგ მასწავლებელი უბრუნდებ გრაფას ”მინდა ვიცოდე” და სთხოვს  მოსწავლეებს დააკვირდნენ, გაეცა თუ არა პსუხი მათთვის სასურველ კითხვებს (4წთ).
7. წყაროებზე მუშაობისა და სავარჯიშოების შესრულების შემდეგმოსწავლეები მუშაობენ შემაჯამებელ სავარჯიშოებზე 13წთ.).

შეფასება
მოსწავლეები შეფასდებიან  განმავითერებელი  და განმსაზღვრელი შეფასებით.( მასწავლებლის მონიტორინგის ფორმით)დრო ( 2წთ)
სასკოლო მენეჯმენტი-საგანმანათლებლო რესურსები
დაფა, ცარცი. წიგნი, რვეული, კალმისტარი,რუკა, თაბახის ფურცლები.

No comments:

Post a Comment