N
|
გაკვეთილის თემა
|
გაკვეთილ- ის მიზანი
|
საათებ ის რაოდენ.
|
გაკვეთილის ტიპი
|
რესურსი
|
მეთოდი
სტრატეგია
აქტივობა
|
საშინაო დავალე-ბა
|
თარიღი
|
|
1
|
რა დაგეხმარება
შენი სამშობლოს წარსულისა და დღევანდელობის შესწავლაში?
|
V-VI. 2
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
Vკლასის სხელმძღვანელო. რვეული, კალამი , დაფა, ცარცი.
|
თხრობა, საუბარი,
ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.
|
ავსებენ ცხრილს
|
||
2
|
ჩვენი სამშობლო
საქართველო
|
V-VI. 6
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
რვეული, კალამი , დაფა, ცარცი.
|
თხრობა, საუბარი,
ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.
|
სავარჯიშო N1
|
||
3
|
სად მდებარეობს
და ვის ემეზობლება საქართველო?
|
V-VI.1
|
1
|
ახალი მასალის შესწავლა
|
Vკლასის სხელმძღვანელო. რვეული, კალამი , დაფა, ცარცი.
|
თხრობა, საუბარი, წიგნზე დამოუკიდებელი მუშაობა.
|
გაკვეთილ-ის ბოლოს
დართულ სავარჯიშოებზე წერილობითი პასუხების
გაცემა.
|
||
4.
|
საქართველოს ბუნებრივი
პირობები
|
V-VI. 12
|
1
|
ახალი მასალის
შესწავლა
|
რვეული, კალამი
, დაფა, ცარცი.რუკა
|
თხრობა, საუბარი,
წიგნზე დამოუკიდებელი მუშაობა.
|
მე-2 შემაჯამებელი
სავარჯიშო
|
||
5.
|
საქართველოს რელიეფი,
საქართველოს ბუნებრივი რესურსები
|
V-VI. 12.13
|
2
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
რვეული, კალამი
, დაფა, ცარცი.
|
თხრობა, საუბარი,
ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.
|
გაკვეთილ-ის ბოლოს
დართული სავარჯიშოები
|
||
6
|
საქ. დაცული ტერიტორიები
|
V-VI. 11
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
რვეული, კალამი
, დაფა, ცარცი.რუკა
|
განვლილი მასალის
გამოკითხვა საუბარი, ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.
|
მათთვის ხელმისაწ-ვდომი
საშუალებ-ით (ინტერნე-ტი,წიგნი) მოიპოვონ ინფორმაც-ია საქართვე-ლოს
რომელიმე დაცული ტერიტორიის შესახებ.
|
||
7
|
დმანისი, თრიალეთის
კულტურა
|
V-VI. 11.22
|
2
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
დაფა, ცარცი.რუკა,
ცხრილი
|
განვლილი მასალის
გამოკითხვა საუბარი, ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება. ჯგუფური მუშაობა
|
გაკვეთილ-ის ბოლოს
დართული სავარჯიშოები
|
||
8
|
რა როლს ასრულებდა შავი ზღვა საქართველოსთვის ძველად?
შავი ზღვის დღევანდელი მნიშვნელობა საქართველოსთვის.
|
V-VI. 1.3.12
|
2
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
დაფა, ცარცი.რუკა, ცხრილი. Vკლასის
სახელმძღვანელო
|
განვლილი მასალის გამოკითხვა საუბარი, ახალი მასალის
მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება
|
მოსწავლე-ები ასრულებენ სემაჯამე-ბელ სავარჯიშოებს
და აკეთებენ წერილო-ბით დასკვნებს..
|
||
9
|
პირველი ქართული
სახელმწიფო . მეფე ფარნავაზი
|
V-VI. 6
|
1
|
განვლილი მასალის
გამოკითხვა საუბარი, ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში მუშაობა.საშინაო
დავალების შემოწმება
|
დაფა, ცარცი.რუკა,
ცხრილი. Vკლასის სახელმძღვანელო
|
განვლილი მასალის
გამოკითხვა საუბარი, ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება. წყვილებში მუშაობა.საშინაო
დავალების შემოწმება
|
სავარჯიშოების
კრებულში მუშაობა
|
||
10
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1
|
ტესტირება
|
თაბახის ფურცლები,
კალამი
|
ტესტირება
|
||||
11
|
ასურელი მამების
ნაკვალევზე, კლდეში ნაკვეთი დასახლებები
|
V-VI. 22
|
1
|
თხრობა, დოკუმენტზე
მუშაობა, ილუსტრაცია.
|
ფოტოები.დაფა,
ცარცი.რუკა, ცხრილი. Vკლასის სახელმძღვანელო
|
თხრობა, დოკუმენტზე
მუშაობა, ილუსტრაცია.
|
თხზულება ”ასურელი
მამების ერთი დღე”
|
||
12
|
თამარ მეფე
|
V-VI. 1,6,17,22
|
2
|
თხრობა, დოკუმენტზე
მუშაობა, ილუსტრაცია.
|
დაფა, ცარცი.რუკა,
ცხრილი. Vკლასის სახელმძღვანელო
|
თხრობა, დოკუმენტზე
მუშაობა, ილუსტრაცია.
|
სავარჯიშოების
კრებულში მუშაობა
|
||
13
|
საქართველოს ციხესიმაგრეები
|
V-VI. 9,22
|
1
|
შესწავლილი მასალის
გამეორება და განმტკიცება
|
Vკლასის სახელმძღვანელო
|
შესწავლილი მასალის
გამეორება და განმტკიცება
|
|||
14
|
ქრისტიანობის შემოსვლა საქართველოში
|
V-VI. 20.22
|
1
|
განვლილი მასალის
გამოკითხვა საუბარი, ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში მუშაობა.საშინაო
დავალების შემოწმება
|
ფოტოები.დაფა,
ცარცი.რუკა, ცხრილი. Vკლასის სახელმძღვანელო
|
განვლილი მასალის
გამოკითხვა საუბარი,ახა-ლი მასალის მიწოდება და განმტკიცება. წყვილებში მუშაობა.საში-ნაო
დავალების შემოწმება
|
თხზულება ”ქართლის
მოქცევა”
|
||
15
|
თბილისი-საქართველოს დედაქალაქი, მტკვარი
|
V-VI. 1,2
|
1
|
თხრობა, დოკუმენტზე
მუშაობა, ილუსტრაცია.
|
თაბახის ფურცლები,
კალამი, რუკა
|
თხრობა, დოკუმენტზე
მუშაობა, ილუსტრაცია.
|
მოკლე საექსკურ-სიო ტესტი თბილისზე
|
||
16
|
შიდა ქართლი
|
V-VI. 1,2,3,4,13,10,11
|
1
|
თხრობა, დოკუმენტზე
მუშაობა, ილუსტრაცია.
|
დაფა, ცარცი.რუკა,
ცხრილი. Vკლასის სახელმძღვანელო
|
თხრობა, დოკუმენტზე
მუშაობა, ილუსტრაცია.
|
კონტურ-ულ რუკაზე
მუშაობა
|
||
17
|
ქვემო ქართლი
|
V-VI. 1,2,3,4,13,10,11
|
2
|
თხრობა, დოკუმენტზე
მუშაობა, ილუსტრაცია. რუკაზე მუშაობა
|
დაფა, ცარცი.რუკა,
ცხრილი. Vკლასის სახელმძღვანელო
|
თხრობა, დოკუმენტზე
მუშაობა, ილუსტრაცია. რუკაზე მუშაობა
|
დანართ N6-ზე
მოძებნიან და რვეულში ჩამოწერენ ქვემო ქართლში, თბილისის გარშემო მდებარე საკურორ-ტო
ადგილებს.
|
||
18
|
კახეთი
|
V-VI. 1,2,3,4,13,10,11
|
2
|
თხრობა, დოკუმენტზე
მუშაობა, ილუსტრაცია. რუკაზე მუშაობა
|
დაფა, ცარცი.რუკა,
ცხრილი. Vკლასის სახელმძღვანელო
|
თხრობა, დოკუმენტზე
მუშაობა, ილუსტრაცია. რუკაზე მუშაობა
|
რის გაგება გსურს კახეთის შესახებ?
|
||
19
|
თუშეთი
|
V-VI. 1,2,3,4,13,10,11
|
2
|
სავარჯიშოების
კრებულში მუშაობადოკუმენტზე მუშაობა, ილუსტრაცია. რუკაზე მუშაობა
|
დაფა, ცარცი.რუკა,
ცხრილი. Vკლასის სახელმძღვანელო
|
სავარჯიშოების
კრებულში მუშაობადოკუმენტზე მუშაობა, ილუსტრაცია. რუკაზე მუშაობა
|
რვეულში იხაზავენ
მასწავლებლის მიერ წინასწარ მომზადებულ ცხრილს, რომელიც ითვალისწინებს ტექსტიდან
თუშეთის ბუნებრივი პირობრებ-ის ამოწე-რასა და საკუთარი აზრის გამოხატვას.
|
||
20
|
ფშავი
|
V-VI. 1,2,3,4,13,10,11
|
2
|
განვლილი მასალის
გამოკითხვა საუბარი, ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში მუშაობა.საშინაო
დავალების შემოწმება
|
დაფა, ცარცი.რუკა,
ცხრილი. Vკლასის სახელმძღვანელო, თაბახის ფურცლები
|
განვლილი მასალის
გამოკითხვა საუბარი, ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება. წყვილებში მუშაობა.საში-ნაო
დავალების შემოწმება
|
კონტურ-ულ რუკაზე და სავარჯიშოების კრებულში მუშაობა
|
||
21
|
ხევსურეთი
|
V-VI. 1,2,3,4,13,10,11
|
1
|
საუბარი, მოსწავლეთა
მოხსენების მოსმენა და მათი განხილვა
|
V კლასის სახელმძღვანელო,
|
საუბარი, მოსწავლეთა
მოხსენების მოსმენა და მათი განხილვა
|
წერილობ-ით საშინაო
დავალებ-ად მიეცე-მათ შემაჯამე-ბელი დავალება-კითხვები
|
||
22
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1
|
ტესტირება
|
თაბახის ფურცლები, კალამი
|
ტესტირება
|
||||
23
|
მთიულეთი
|
V-VI. 1,2,3,4,13,10,11
|
2
|
საუბარი, მოსწავლეთა
მოხსენების მოსმენა და მათი განხილვა.
|
V კლასის სახელმძღვანელო, თაბახის ფურცლები
|
საუბარი, მოსწავლეთა
მოხსენების მოსმენა და მათი განხილვა.
|
T სქემის მეთოდის გამოყენებ-ით, წერი-ლობით
ჩამოაყალიბომ, რა და-დებითი და უარყოფი-თი
შედე-გები შეიძ-ლება მოჰ-ყვეს გზე-ბის გაყვა-ნას.
|
||
24
|
იმერეთი
|
V-VI. 1,2,3,4,13,10,11
|
2
|
განვლილი მასალის
გამოკითხვა საუბარი, ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში მუშაობა.საშინაო
დავალების შემოწმება
|
დაფა, ცარცი.რუკა,
ცხრილი. Vკლასის სახელმძღვანელო, თაბახის ფურცლები
|
განვლილი მასალის
გამოკითხვა საუბარი, ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება. წყვილებში მუშაობა.საში-ნაო
დავალების შემოწმება
|
ერთი კვირის შემდეგ
უნდა წარმოადგინონ ინფორმაც-ია მშობ-ლიური კუთხეების ღირსშესანიშნაობების შესახებ.
|
||
25
|
სამეგრელო
|
V-VI. 1,2,3,4,13,10,11
|
1
|
ბარათებზე მუშაობა,
შემეცნებითი თამაშები
|
თაბახის ფურცლები
|
ბარათებზე მუშაობა,
შემეცნებითი თამაშები
|
უფროსებ-ის დახმა-რებით მოიძიონ საინტერე-სო მასალა სამეგრელ-ოს ბუნე-ბის,
მოსახ-ლეობისა და მათი საქმიანო-ბის შესახებ.
|
||
26
|
გურია
|
V-VI. 1,2,3,4,13,10,11
|
1
|
აქტივობა
3,2,1
Tდიაგრამა
|
დაფა, ცარცი.რუკა,
ცხრილი. Vკლასის სახელმძღვანელო,
|
აქტივობა
3,2,1
Tდიაგრამა
|
ვენის დიაგრამის
დახმარებ-ით ბახმა-როსა და მანგლისის შედარება.
|
||
27
|
სვანეთი
|
V-VI. 1,2,3,4,13,10,11
|
1
|
გონებრივი იერიში,ახალი
მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება
|
დაფა, ცარცი.რუკა,
ცხრილი. Vკლასის სახელმძღვანელო, თაბახის ფურცლები
|
გონებრივი იერიში,ახალი
მასალის მიწოდება და განმტკიცება. წყვილებში მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება
|
სვანეთისა და
აფხაზე-თის მეურ-ნეობების შედარება. ასევე დამატებითი(მაგ.ფოტოების , ჩანახატებ-ის,)ინფორ-მაციის
მო-ძიება გზა-მკვლევის შესაქმნელ-ად.
|
||
28
|
ხევი
|
V-VI. 1,2,3,4,13,10,11
|
1
|
ბარათებზე მუშაობა,
შემეცნებითი თამაშები
|
თაბახის ფურცლები
|
ბარათებზე მუშაობა,
შემეცნებითი თამაშები
|
თხზულება ”მოგზაურობა
ხევში”, ”ცნობილი მოხევეები”
|
||
29
|
ლეჩხუმი
|
V-VI. 1,2,3,4,13,10,11
|
1
|
გონებრივი იერიში,ახალი
მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება
|
თაბახის ფურცლები,
კალამი,რუკა
|
გონებრივი იერიში,ახალი
მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება
|
სახელმძღვანელოში
მოცემული შემაჯამებელი დავალება
|
||
30
|
აფხაზეთი
|
V-VI. 1,2,3,4,13,10,11
|
2
|
თხრობა, დოკუმენტზე
მუშაობა, ილუსტრაცია. რუკაზე მუშაობა
|
დაფა, ცარცი.რუკა,
ცხრილი. Vკლასის სახელმძღვანელო,
|
თხრობა, დოკუმენტზე
მუშაობა, ილუსტრაცია. რუკაზე მუშაობა
|
რა პრობლემები
შეიქმნა ომის შემდეგ აფხაზეთში მოსახლეობისა
და ბუნებისთვის?
|
||
31
|
სამცხე
|
V-VI. 1,2,3,4,13,10,11
|
2
|
ვენის დიაგრამა,
გონებრივი იერიში, ასოციაციური რუკა
|
თაბახის ფურცლები, კალამი,რუკა
|
ვენის დიაგრამა,
გონებრივი იერიში, ასოციაციური რუკა
|
ინტერნეტ-ის ან
ენცი-კლობედი-ის საშუა-ლებით მო-იპოვებენ ინფორმაციას ბორჯო-მის ხეობის შესახებ
|
||
32
|
ჯავახეთი
|
V-VI. 1,2,3,4,13,10,11
|
2
|
გონებრივი იერიში,ახალი
მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება
|
დაფა, ცარცი.რუკა,
ცხრილი. Vკლასის სახელმძღვანელო, თაბახის ფურცლები
|
გონებრივი იერიში,ახალი
მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება
|
ჯავახეთის გასაცნობად
ჯგუფის წევრებს რომელი ობიექტებ-ის ნახვას
შესთავაზებდი რატომ?
|
||
33
|
აჭარა
|
V-VI. 1,2,3,4,13,10,11
|
2
|
თხრობა, დოკუმენტზე
მუშაობა, ილუსტრაცია. რუკაზე მუშაობა
|
დაფა, ცარცი.რუკა,
ცხრილი. Vკლასის სახელმძღვანელო, თაბახის ფურცლები
|
თხრობა, დოკუმენტზე
მუშაობა, ილუსტრაცია. რუკაზე მუშაობა
|
რატომ ინტერესდება
ყოველწ-ლიურად უფრო მე-ტი ადამი-ანი აჭარით?
|
||
34
|
შემაჯამებელი
სამუშაო
|
1
|
ტესტირება
|
თაბახის ფურცლები, კალამი
|
ტესტირება
|
||||
35
|
აღმოსავლეთი საქარღთველოს
ისტორიული ქალაქები
|
V-VI.1,2,10,11,21,22
|
1
|
გონებრივი იერიში,ახალი
მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება
|
Vკლასის სახელმძღვანელო, თაბახის ფურცლები
|
გონებრივი იერიში,ახალი
მასალის მიწოდება და განმტკიცება. წყვილებში მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება
|
ცხრილის სახით
წარ-მოადგენენ ქალაქებს, საერთო და განმასხვავებელი
ნიშნებით.
|
||
36
|
დასავლეთი საქართველოს
ისტორიული ქალაქები
|
V-VI.1,2,10,11,21,22
|
1
|
ვენის დიაგრამა,
გონებრივი იერიში, ასოციაციური რუკა
|
თაბახის ფურცლები,
კალამი,რუკა
|
ვენის დიაგრამა,
გონებრივი იერიში, ასოციაციური რუკა
|
გაკვეთილ-ის ბოლოს
მოთავსებული სავარ-ჯიშოების შესრულება
|
||
37
|
ხვნა-თესვა,მარცვლეულის
მოსავლის აღება
|
V-VI.110,12
|
1
|
თხრობა, დოკუმენტზე
მუშაობა, ბარათებზე მუშაობა
|
დაფა, ცარცი.რუკა,
ცხრილი. Vკლასის სახელმძღვანელო, თაბახის ფურცლები
|
თხრობა, დოკუმენტზე
მუშაობა, ბარათებზე მუშაობა
|
წარმოადგინონ
შრო-მითი პრო-ცესის ამსა-ხველი ლექსი ან სიმღერა
|
||
38
|
მარცვლეულის მოსავლის აღება
|
V-VI.110,12
|
1
|
თხრობა, დოკუმენტზე მუშაობა,
|
დაფა, ცარცი.ცხრილი. Vკლასის
სახელმძღვანელო, თაბახის ფურცლები
|
თხრობა, დოკუმენტზე მუშაობა,
|
წარმოადგინონ შრომი-თი პროცე-სის ამსახ-ველი ლექ-სი
ან სიმღერა
|
||
39
|
საქართველოს ისტორიული მიწები
|
1
|
თხრობა, დოკუმენტზე მუშაობა,
|
ცარცი.ცხრილი. Vკლასის
სახელმძღვანელო, თაბახის ფურცლები
|
თხრობა, დოკუმენტზე მუშაობა,
|
||||
40
|
რას ამზადებდნენ მარცვლეულისგან საქ-ში
|
V-VI.110,12
|
2
|
თხრობა, დოკუმენტზე მუშაობა,
|
დაფა, ცარცი.ცხრილი. Vკლასის
სახელმძღვანელო, თაბახის ფურცლები
|
თხრობა, დოკუმენტზე მუშაობა,
|
სავარჯიშოების კრებულში მუშაობა
|
||
41
|
რთველი
|
V-VI.110,12
|
1
|
გონებრივი იერიში,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში
მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება
|
Vკლასის
სახელმძღვანელო, თაბახის ფურცლები
|
გონებრივი იერიში,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.
წყვილებში მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება
|
თხზულება” და იყო ქართლსა შინა პური და ღვინო ფრიადი”
|
||
42
|
საქართველოს ისტორიული მიწები
|
V-VI.1,2,10,11,21,22
|
1
|
თხრობა, დოკუმენტზე მუშაობა, ილუსტრაცია. ბარათებზე
მუშაობა
|
დაფა, ცარცი.რუკა, ცხრილი. Vკლასის
სახელმძღვანელო,
|
თხრობა, დოკუმენტზე მუშაობა, ილუსტრაცია. ბარათებზე
მუშაობა
|
კონტურ-ულ რუკა-ზე და სა-ვარჯიშოების კრებუ-ლში ასრუ-ლებენ დავალებას
|
||
43
|
მეცხვარეობა
|
V-VI.110,12
|
1
|
გონებრივი იერიში,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში
მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება
|
Vკლასის
სახელმძღვანელო, თაბახის ფურცლები
|
გონებრივი იერიში,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება
.წყვილებში მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება
|
აღწერენ თავიანთ კუთხეში არსებულ მეცხოველეობის ტრა-დიციას.
|
||
44
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1
|
ტესტირება
|
თაბახის ფურცლები, კალამი
|
ტესტირება
|
||||
45
|
რას ამზადებდნენ მატყლისგან მთაში?
|
V-VI.110,12
|
1
|
გონებრივი იერიში,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში
მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება
|
Vკლასის
სახელმძღვანელო, თაბახის ფურცლები
|
გონებრივი იერიში,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.
წყვილებში მუშაობა.საში-ნაო დავალების შემოწმება
|
წერილობით აღწერენ თავიანთ კუთხეში ,არსებული ქსოვის,
ქარგის ან სხვა სამეურნეო ტრადიია.
|
||
46
|
თიბვა
|
V-VI.110,12
|
1
|
თხრობა, დოკუმენტზე მუშაობა, ილუსტრაცია. ბარათებზე
მუშაობა
|
დაფა, ცარცი.რუკა, ცხრილი. Vკლასის
სახელმძღვანელო,
|
თხრობა, დოკუმენტზე მუშაობა, ილუსტრაცია. ბარათებზე
მუშაობა
|
სავარჯიშოების კრებულში მუშაობა
|
||
47
|
მეთუნეობა
|
V-VI.110,12
|
1
|
თხრობა, დოკუმენტზე მუშაობა, ილუსტრაცია. ბარათებზე
მუშაობა
|
ცხრილი. Vკლასის სახელმძღვანელო,
|
თხრობა, დოკუმენტზე მუშაობა, ილუსტრაცია. ბარათებზე
მუშაობა
|
ცხრილზე მუშაობა
|
||
48
|
ქართული საცხოვრებელი სახლი
|
V-VI.110,12,9
|
1
|
გონებრივი იერიში,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში
მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება
|
დაფა,ცარცი
|
გონებრივი იერიში,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში
მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება
|
წერილობ-ით დაახა-სიათებენ თავიანთ მშობლიურ კუთხეში
გავრცელე-ბული საც-ხოვრებე-ლი სახლის სახეობას.
|
||
49
|
ტრადიციული და თანამედროვე ოჯახი
|
V-VI.110,12,9
|
1
|
გონებრივი იერიში,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში
მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება
|
დაფა, ცარცი.რუკა, ცხრილი. Vკლასის
სახელმძღვანელო,
|
გონებრივი იერიში,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.
წყვილებში მუშაობა.საში-ნაო დავალე-ბის შემოწმება
|
”ჩემი ოჯახის გენეალოგიური
ხე”
|
||
50
|
სტუმარმასპინძლობა
|
V-VI.110,12,9
|
2
|
კომბინირებული გაკვეთილი
|
დაფა,ცარცი
|
კომბინირებული გაკვეთილი
|
სავარჯიშოების კრებულში მუშაობა
|
||
51
|
ქორწილი საქარტველოში
|
V-VI.110,12,9
|
1
|
კომბინირებული გაკვეთილი
|
ცხრილი. Vკლასის სახელმძღვანელო,
|
კომბინირებული გაკვეთილი
|
|||
52
|
ქართული ხალხური მუსიკა და ცეკვა
|
V-VI.110,12,9
|
2
|
გონებრივი იერიში,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში
მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება
|
დაფა, ცარცი.რუკა, ცხრილი. Vკლასის
სახელმძღვანელო,
|
გონებრივი იერიში,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.
წყვილებში მუშაობა.საში-ნაო დავალე-ბის შემოწმება
|
|||
53
|
ბერიკაობა-ყეენობა თბილიშსი
|
V-VI.110,12,9
|
2
|
გონებრივი იერიში,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში
მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება
|
დაფა, ცარცი.რუკა, ცხრილი. Vკლასის
სახელმძღვანელო,
|
გონებრივი იერიში,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში
მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება
|
გაკვეთილ-ის ბოლოს მოცემული სავარჯიშოები
|
||
54
|
სახადიანი ავადმყოფის მოვლა ძველ საქართველოში
|
V-VI.110,12,9
|
1
|
გონებრივი იერიში,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში
მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება
|
დაფა, ცარცი.
|
გონებრივი იერიში,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში
მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება
|
სავარჯიშოების კრებულში მუშაობა
|
||
55
|
აღზრდის ხალხური წესები
|
V-VI.110,12,9
|
1
|
თხრობა, დოკუმენტზე მუშაობა, ილუსტრაცია. ბარათებზე
მუშაობა
|
ცხრილი. Vკლასის სახელმძღვანელო,
|
თხრობა, დოკუმენტზე მუშაობა, ილუსტრაცია. ბარათებზე
მუშაობა
|
გაკვეთილ-ის ბოლოს მოცემული სავარჯიშოები
|
||
56
|
სპორტული საქართველო
|
V-VI.110,12,9
|
1
|
თხრობა, დოკუმენტზე მუშაობა, ილუსტრაცია. ბარათებზე
მუშაობა
|
ცხრილი. Vკლასის სახელმძღვანელო,
|
თხრობა, დოკუმენტზე მუშაობა, ილუსტრაცია. ბარათებზე
მუშაობა
|
სავარჯიშოების კრებულში მუშაობა
|
||
57
|
განათლების კერები საქ-ში
|
V-VI.22
|
2
|
ასოციაციური რუკა,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში
მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება.
|
დაფა, ცარცი.
|
ასოციაციური რუკა,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.
წყვილებში მუშაობა.საში-ნაო დავალე-ბის შემოწმება.
|
თხზულება ”გელათის აკადემია”
|
||
58
|
წერა-კითხვის გამავრცელებელი საზოგადოებიდან უნივერსიტეტამდე
|
V-VI.22
|
2
|
ასოციაციური რუკა,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება.წყვილებში
მუშაობა.საშინაო დავალების შემოწმება.
|
ცხრილი. Vკლასის სახელმძღვანელო,დაფა, ცარცი
|
ასოციაციური რუკა,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება
.წყვილებში მუშაობა.საში-ნაო დავალე-ბის შემოწმება.
|
სავარჯიშოების კრებულში მუშაობა
|
თემატური გეგმები-მეხუთე კლასი
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment