N
|
გაკვეთილის თემა
|
გაკვეთილ-ის მიზანი
|
საათებ-ის რაოდენ.
|
გაკვეთილის ტიპი
|
რესურსი
|
მეთოდი
სტრატეგ-ია
აქტივობა
|
საშინაო დავალე-ბა
|
თარიღი
|
|
1
|
როგორ და რისთვის
იზომება დრო?
|
V-VI.2.
|
1
|
ახალი მასალის შესწავლის
|
VI კლასის სახელმძღვა-ნელო
|
საუბარი,წიგნზე
დამოუკიდებელი მუშაობა
|
გაკვეთილ-ის ბოლოს
მოცემული სავარჯიშო
|
|
|
2
|
ისტორიული დრო
|
V-VI.2
|
1
|
კომბინირებული გაკვეთილი
|
დაფა, ცარცი
|
განვლილი მასალის
გამოკითხ-ვა,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცე-ბა, საშინაო დავალების შემოწმება
|
სავარჯიშო2
|
|
|
3
|
დროის აღრიცხვის
სისტემები
|
V-VI.2,4
|
1
|
ცოდნის, ხერხების,ჩვევების,
კონტროლისა და კორექციის
გაკვეთილი
|
დაფა,ცარცი,კალამი,
თაბახის ფურცლები
|
საუბარი,-ბარათზე
მუშაობა,
|
სავარჯიშო N3
|
|
|
4
|
როგორ წარმოიშვა
კალენდარი. როგორი კალენდარით ვსარგებლობთ დღეს?
|
V-VI.2,4
|
2
|
კომბინირებული გაკვეთილი
|
დაფა,ცარცი,კალამი,
თაბახის ფურცლები
|
განვლილი მასალის
გამოკითხ-ვა,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცე-ბა, ვენის დდიაგრამა
|
თხზულება ”როგორ
ვიყენებ კალენდარს”
|
|
|
5
|
სივრცე და ტერიტორია,
მიწის რესურსები
|
V-VI.2
|
1
|
ახალი მასალის შესწავლის
|
დაფა,ცარცი,კალამი,
თაბახის ფურცლები
|
დოკუმენტზე მუშაობა,
Tდიაგრამა
|
გაკვეთილ-ის ბოლოს
მოცემული სავარჯიშო
|
|
|
6
|
სასარგებლო წიაღისეული,
ტყის რესურსები
|
V-VI.2,3
|
2
|
კომბინირებული გაკვეთილი
|
დაფა,ცარცი,კალამი,
თაბახის ფურცლები
|
განვლილი მასალის
გამოკითხ-ვა, ვიცი,მინდა ვიცოდე,გავიგე
|
კონტურულ რუკაზე
მუშაობა
|
|
|
7
|
წყალი-საქართველოს
სიმდიდრე
|
V-VI.2,3
|
1
|
ახალი მასალის
შესწავლის
|
დაფა,ცარცი,კალამი,
თაბახის ფურცლები
|
დოკუმენტზე მუშაობა,
Tდიაგრამა
|
გაკვეთილ-ის ბოლოს
მოცემული სავარჯიშო
|
|
|
8
|
ბუნებათსარგებლობა
საქ_ში
|
V-VI.1,.2
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილ
|
დაფა,ცარცი,კალამი,
თაბახის ფურცლები
|
განვლილი მასალის
გამოკითხ-ვა, ვიცი,მინდა ვიცოდე,გავიგე
|
გაკვეთილ-ის ბოლოს
მოცემული სავარჯიშო
|
|
|
9
|
ძველი ქალაქები
საქ-ში
|
V-VI.1,.2
|
1
|
ახალი მასალის
შესწავლის
|
რუკდაფა,ცარცი,კალამი,
თაბახის ფურცლებია
|
ლექცია, საუბარი, ბარათებზე მუშაობა
|
სავარჯიშო N3
|
|
|
10
|
შემაჯამებელი
სამუშაო
|
|
1
|
ცოდნის,ხერხების,ჩვევების
კონტროლისა დაკორექციის
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები
|
ტესტირება
|
|
|
|
11
|
ვინ ცხოვრობს
საქ_ში, რელიგიები საქ-ში
|
V-VI.20,21,22
|
2
|
ახალი მასალის
შესწავლის
|
Vკლასის სახელმძღვანელო
|
ლექცია, საუბარი,
წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
|
სავარჯიშო N1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12
|
ქვის ხანა საქართველოს
ტერიტორიაზე
|
V-VI.1,.2,8
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
რუკა,დაფა ,ცარცი,
კალამი, თაბახის ფურცლებია
|
განვლილი მასალის
გამოკითხ-ვა,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცე-ბა, ვენის დდიაგრამა
|
კონტურ-ულ რუკაზე
მუშაობა
|
|
|
13
|
ბორბალი
|
V-VI.1,.2,8
|
1
|
ახალი მასალის
შესწავლის
|
Vკლასის სახელმძღვა-ნელო
|
ლექცია, საუბარი,
წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
|
სავარჯიშოების
კრებულში მუშაობა
|
|
|
14
|
სამეთუნეო მორგვი,
საქსოვი დაზგა
|
V-VI.1,8
|
2
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი
|
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური მუშაობა
|
სავარჯიშო N2
|
|
|
15
|
რვალისა და რკინის
მჭედლები
|
V-VI.1,8,11
|
1
|
ახალი მასალის
შესწავლის
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი
|
ასოციაცი-ური
კავშირის რუკა, დროის დიაგრამა, წყვილებში მუშაობა
|
სავარჯიშო N1
|
|
|
16
|
რა არის ხელოსნობა?
|
V-VI.1,8,11
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი
|
განვლილი მასალის
გამოკითხ-ვა,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება, ვენის დდიაგრამა
|
სავარჯიშო N2
|
|
|
17
|
რას ნიშნავს სამეცნიერო-ტექნიკური
პროგრესი? სამეცნიერო-ტექნიკური პროგრესის დადებითი და უარყობითი შედეგები
|
V-VI.1,14
|
2
|
ახალი მასალის
შესწავლის
|
Vკლასის სახელმძღვა-ნელო
|
ლექცია, საუბარი,
წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
T სქემა
|
თხზულება ”რა
გავლენას ახდენს სამეცნიე-რო-ტექნიკური პროგრესი ჩემს ცხოვრება-ზე”
|
|
|
18
|
საქართველოს ეკონომიკის
დარგები, ტრანსპორტი და კავშირგაბმულობა.
|
V-VI.1,14
|
2
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი
|
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური მუშაობა
|
სავარჯიშო N2
|
|
|
19
|
უძველესი სახელმწიფოები
საქართველოს ტერიტორიაზე
|
V-VI.1,8
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი
|
ასოციაცი-ური
კავშირის რუკა, დროის დიაგრამა, წყვილებში მუშაობა
|
სავარჯიშო N1
|
|
|
20
|
ჩვენი წინაპრების
რწმენა-წარმოდგენები
|
V-VI.2.,6
|
1
|
ცოდნის,ხერხების,ჩვევების,
კონტროლისა და
კორექციის გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები,
|
ბარათებზე მუშაობა,
შემეცნებითი თამაშები
|
სავარჯიშოების
კრებულში მუშაობა
|
|
|
21
|
ქართლის სამეფო
და მეფე ფარნავაზი
|
V-VI.2.,6
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი
|
ასოციაცი-ური
კავშირის რუკა, ბატები,
|
კონტუ-რულ რუკაზე
მუსაობა
|
|
|
22
|
დიდი მცხეთა
|
V-VI.2.,6
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი
|
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური მუშაობა
|
სავარჯიშო N1
|
|
|
23
|
ქართლის სამეფო
და რომის იმპერია
|
V-VI.2.,5,6
|
1
|
ახალი მასალის
შესწავლის
|
Vკლასის სახელმძღვა-ნელო
|
ლექცია, საუბარი,
წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
T სქემა
|
სავარჯიშო N1
|
|
|
24
|
შემაჯამებელი
სამუშაო
|
|
1
|
ცოდნის,ხერხების,ჩვევების
კონტროლისა და კორექციის
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები
|
ტესტირება
|
|
|
|
25
|
ქართლის სამეფოს
გაქრისტიანება
|
V-VI.2.,5,6
|
2
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი
|
ასოციაცი-ური
კავშირის რუკა, ბატები,
|
სავარჯიშო N1
|
|
|
26
|
მეფე ვახტანგ
გორგასალი
|
V-VI.2.,5,6
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
Vკლასის სახელმძღვანელო
|
ლექცია, საუბარი,
წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
Tსქემა
|
სავარჯიშო N1
|
|
|
27
|
ეგრისის სამეფო
VIსაუკუნეში
|
V-VI.2.,5,6
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი
|
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური მუშაობა
|
სავარჯიშო N4
|
|
|
28
|
არაბთა სახალიფო
და საქართველო
|
V-VI .2.,5,6
|
2
|
ახალი მასალის
შესწავლის
|
Vკლასის სახელმძღვა-ნელო
|
ლექცია, საუბარი,
წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
T სქემა
|
სავარჯიშო N2
|
|
|
29
|
X საუკუნე:დავით დიდი კურაპალატი
|
V-VI.
2.,5,6
|
2
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი
|
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური მუშაობა
|
სავარჯიშო გაკვეთილის
ბოლოს
|
|
|
30
|
ერთიანი საქ-ოს
მეფე ბაგრატIII
|
V-VI. 2.,5,6,18,19
|
2
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
|
ლექცია, საუბარი,
წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
T სქემა
|
სავარჯიშო N1,2
|
|
|
31
|
დავით აღმაშენებელი
|
V-VI.. ,5,6,18,19
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
|
ლექცია, საუბარი,
წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
Tსქემა
|
სავარჯიშო N1,4
|
|
|
32
|
როგორ განაახლა
დავით აღმაშენებელმა ქვეყნის ცხოვრება
|
V-VI.., 5,9,18,19
|
1
|
ახალი მასალის
შესწავლის
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი
|
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური მუშაობა
|
კონტურ-ულ რუკაზე
მუშაობა
|
|
|
33
|
შემაჯამებელი
სამუშაო
|
|
1
|
ცოდნის,ხერხების,ჩვევების
კონტროლისა
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები
|
ტესტირება
|
|
|
|
34
|
თამარ მეფე
|
V-VI.., 5,9,18,19
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი
|
ლექცია, საუბარი,
წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა, დებატები
|
სავარჯიშო N1,4
|
|
|
35
|
ადამიანი და საზოგადოება
|
V-VI.. 9,17
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
|
ლექცია, საუბარი,
წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
წყვილებში მუშაობა
|
სავარჯიშო N1
|
|
|
36
|
სამღვდელოება,მეომრის
აღზრდა
|
V-VI .9,14
|
2
|
ახალი მასალის
შესწავლის
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი
|
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური მუშაობა
|
სავარჯიშო N1,2
|
|
|
37
|
გლეხები,ხელოსნები,
ვაჭრები
|
V-VI. 10,23
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი
|
ლექცია, საუბარი,
წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა, დებატები
|
სავარჯიშოების
კრებულში მუშაობა
|
|
|
38
|
ცოტნე დადიანი
და დემეტრე თავდადებული
|
V-VI. 15,16,7
|
2
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი
|
ლექცია, საუბარი,
წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
Tსქემა
|
სავარჯიშო N1,2
|
|
|
39
|
გიორგიV ბრწყინვალე
და მონღოლთა ბატონობის დასასრული
|
V-VI.15,16,7
|
1
|
ცოდნის,ხერხების,ჩვევების
კონტროლისა დაკორექციის
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები,
|
ბარათებზე მუშაობა,
შემეცნებითი თამაშები
|
სავარჯიშო N1,3
|
|
|
40
|
საქართველო თემურ
ლენგის პირისპირ
|
V-VI.15,16,7
|
1
|
ახალი მასალის
შესწავლის
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
|
ლექცია, საუბარი,
წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
T სქემა
|
კონტურ-ულ რუკაზე
მუშაობა
|
|
|
41
|
საქ-ო მე-15 საუკუნის
მეორე ნახევარში
|
V-VI.15,16,7
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
|
ლექცია, საუბარი,
წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
T სქემა
|
სავარჯიშო N1,2
|
|
|
42
|
XVI საუკუნის ქართლი ორი დამპყრობლის
წინააღმდეგ
|
V-VI.15,16,7
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
|
ლექცია, საუბარი,
წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა, დებატები
|
კონტურ-ულ რუკაზე
მუშაობა
|
|
|
43
|
შაჰ-აბას I-ის შემოსევები
საქ-ში
|
V-VI. 15,16,7,17
|
1
|
ახალი მასალის
შესწავლის
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი
|
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური მუშაობა
|
სავარჯიშო N1.
|
|
|
44
|
მარტყოფიდან მარაბდამდე
|
V-VI. 15,16,7,17
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
|
ლექცია, საუბარი,
წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
დებატები
|
სავარჯიშო N1,4
|
|
|
45
|
იმერეთის მეფე
სოლომონ I
|
V-VI. 15,16,7,17
|
1
|
ახალი მასალის
შესწავლის
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
|
ლექცია, საუბარი,
წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა, ვენის დიაგრამა
|
სავარჯიშო N1,2
|
|
|
46
|
შემაჯამებელი
სამუშაო
|
|
1
|
ცოდნის,ხერხების,ჩვევების
კონტროლი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები
|
ტესტირება
|
|
|
|
47
|
ასპინძიდან გეორგიევსკის
ტრაქტატამდე
|
V-VI. 15,16,7,17
|
2
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი
|
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური მუშაობა
|
სავარჯიშო N4
|
|
|
48
|
ქართლ-კახეთის
სამეფო XVIII საუკუნის მიწურულს
|
V-VI. 15,16,7,17
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
|
ლექცია, საუბარი,
წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
დებატები
|
სავარჯიშო N3, სავარჯიშოების
კრებულში მუშაობა
|
|
|
49
|
რუსული მმართველობის
დამყარება საქ-ში
|
V-VI. 15,16,7,17,22
|
1
|
განზოგადებისა
და სისტემატიზაციის გაკვეთილი
|
დაფა, ცარცი,რუკა
|
საუბარი, დებატები,321
|
სავარჯიშო N1,3
|
|
|
50
|
XIXსაუკუნის მმართველობა საქ-ში
|
V-VI. 15,16,7,17
|
1
|
ახალი მასალის
შესწავლის
|
დაფა, ცარცი,რუკა
|
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური მუშაობა
|
სავარჯიშო N1,5
|
|
|
51
|
საქართველოს ისტორიული
მიწების შემოერთება
|
V-VI.1,17
|
2
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
|
საუბარი, წიგნზე
დამოუკი-დებელი მუშაობა
დებატე
|
სავარჯიშო N1, კონტურულ
რუკაზე მუშაობა
|
|
|
52
|
1918-1921-დამოუკიდებლობის
სამი წელი
|
V-VI.6,7
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილ
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი
|
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური მუშაობა
|
სავარჯიშო N1,
|
|
|
53
|
საქ-ლო საბჭოთა
კავშირის შმადგენლობაში
|
V-VI.1,17
|
2
|
ახალი მასალის
შესწავლის
|
ბარათებზე მუშაობა,
დოკუმენტზე მუშაობა
|
ბარათებზე მუშაობა,
დოკუმენტზე მუშაობა
|
მოძებნიან ინტერნეტ-ში
ან ენციკლობედიაში მეორე მსოფლიო ომში მონაწილე
ქართველების შესახებ.
|
|
|
54
|
საბჭოთა კავშირის
დაშლა და საქ-ოს დამოუკიდებლობა,საქ-ლო დღეს
|
V-VI. 15,16,7,17
|
2
|
განზოგადებისა
და სისტემატიზაციის გაკვეთილი
|
დაფა, ცარცი,რუკა
|
საუბარი, დებატები,321
|
სავარჯიშო N1,
|
|
|
55
|
ქართული დამწერლობა
|
V-VI.16,21,22
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილ
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
|
საუბარი,წიგნზე
დამოუკიდებელი მუშაობა
დებატე
|
სავარჯიშო N1,
|
|
|
56
|
ხელნაწერები და
ადამიანები
|
V-VI.21,22
|
1
|
ახალი მასალის
შესწავლის
|
ბარათებზე მუშაობა,
დოკუმენტ-ზე მუშაობა
|
ბარათებზე მუშაობა,
დოკუმენტზე მუშაობა
|
სავარჯიშო N1, კონტურ-ულ
რუკაზე მუშაობა
|
|
|
57
|
ქართული ბეჭდვითი
სიტყვა
|
V-VI.21,22
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილ
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
|
საუბარი, დებატები,321
|
სავარჯიშო N1, კონტურულ
რუკაზე მუშაობა
|
|
|
58
|
ქართული მუზეუმების
სათავეებთან
|
V-VI.21,22
|
1
|
ახალი მასალის
შესწავლის
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
|
ბარათებზე მუშაობა,
დოკუმენტზე მუშაობა, ვენის დიაგრამა
|
სავარჯიშო N1,
|
|
|
59
|
ექვთიმე თაყაიშვილი
და ქართული საგანძურის თავგადასავალი
|
V-VI.21,22
|
2
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი
|
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური მუშაობა
|
სავარჯიშო N1
|
|
|
60
|
ჭედურობისა და
ოქრომჭედლობის ტრდიციები,ქველმოქმედება
|
V-VI.21,22
|
1
|
ახალი მასალის
შესწავლის
|
ბარათებზე მუშაობა,
დოკუმენტ-ზე მუშაობა
|
ბარათებზე მუშაობა,
დოკუმენ-ტზე მუშაობა
|
სავარჯიშოების
კრებულში მუშაობა
|
|
|
61
|
დღესასწაულები,სამოსელი
|
V-VI.,22
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
ბარათებზე მუშაობა,
დოკუმენტ-ზე მუშაობა
|
წყვილებში მუშაობა,
დებატები
|
სავარჯიშოების
კრებულში მუშაობა
|
|
|
62
|
ქართული კულტურის
მოამაგე-ფრანგი მეცნიერი მარი ბროსე
|
V-VI.,22
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი
|
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური მუშაობა
|
სავარჯიშო N1
|
|
|
63
|
უცხოელი მოგზაურები
საქ-ში,ქართველი მოგზაურებო
|
V-VI.,22,23
|
2
|
ახალი მასალის
შესწავლის
|
კალამი, თაბახის
ფურცლები, დაფა, ცარცი
|
ბარათებზე მუშაობა,
დოკუმენ-ტზე მუშაობა, ვენის დიაგრამა
|
|
|
|
64
|
ქართველები
უცხოეთში
|
V-VI.,22,23
|
1
|
კომბინირებული
გაკვეთილი
|
ბარათებზე მუშაობა,
დოკუმენტზე მუშაობა
|
წყვილებში მუშაობა,
დებატები
|
სავარჯიშოების
კრებულში მუშაობა
|
|
|
Saturday, May 4, 2019
მეექვსე კლასის თემატური
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment