Saturday, May 4, 2019

მეექვსე კლასის თემატური

N
გაკვეთილის თემა
გაკვეთილ-ის მიზანი
საათებ-ის რაოდენ.
გაკვეთილის ტიპი
რესურსი
მეთოდი
სტრატეგ-ია
აქტივობა
საშინაო დავალე-ბა
თარიღი

1
როგორ და რისთვის იზომება დრო?
V-VI.2.
1
ახალი მასალის შესწავლის
VI კლასის სახელმძღვა-ნელო
საუბარი,წიგნზე დამოუკიდებელი მუშაობა
გაკვეთილ-ის ბოლოს მოცემული სავარჯიშო


2
ისტორიული დრო
V-VI.2
1
კომბინირებული გაკვეთილი
დაფა, ცარცი
განვლილი მასალის გამოკითხ-ვა,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცე-ბა, საშინაო დავალების შემოწმება
სავარჯიშო2


3
დროის აღრიცხვის სისტემები
V-VI.2,4
1
ცოდნის, ხერხების,ჩვევების,
კონტროლისა და კორექციის
გაკვეთილი
დაფა,ცარცი,კალამი, თაბახის ფურცლები
საუბარი,-ბარათზე მუშაობა,
სავარჯიშო N3


4
როგორ წარმოიშვა კალენდარი. როგორი კალენდარით ვსარგებლობთ დღეს?
V-VI.2,4
2
კომბინირებული გაკვეთილი
დაფა,ცარცი,კალამი, თაბახის ფურცლები
განვლილი მასალის გამოკითხ-ვა,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცე-ბა, ვენის დდიაგრამა
თხზულება ”როგორ ვიყენებ კალენდარს”


5
სივრცე და ტერიტორია, მიწის რესურსები
V-VI.2
1
ახალი მასალის შესწავლის
დაფა,ცარცი,კალამი, თაბახის ფურცლები
დოკუმენტზე მუშაობა, Tდიაგრამა
გაკვეთილ-ის ბოლოს მოცემული სავარჯიშო


6
სასარგებლო წიაღისეული, ტყის რესურსები
V-VI.2,3
2
კომბინირებული გაკვეთილი
დაფა,ცარცი,კალამი, თაბახის ფურცლები
განვლილი მასალის გამოკითხ-ვა, ვიცი,მინდა ვიცოდე,გავიგე
კონტურულ რუკაზე მუშაობა


7
წყალი-საქართველოს სიმდიდრე
V-VI.2,3
1
ახალი მასალის შესწავლის
დაფა,ცარცი,კალამი, თაბახის ფურცლები
დოკუმენტზე მუშაობა, Tდიაგრამა
გაკვეთილ-ის ბოლოს მოცემული სავარჯიშო


8
ბუნებათსარგებლობა საქ_ში
V-VI.1,.2
1
კომბინირებული გაკვეთილ
დაფა,ცარცი,კალამი, თაბახის ფურცლები
განვლილი მასალის გამოკითხ-ვა, ვიცი,მინდა ვიცოდე,გავიგე
გაკვეთილ-ის ბოლოს მოცემული სავარჯიშო


9
ძველი ქალაქები საქ-ში
V-VI.1,.2
1
ახალი მასალის შესწავლის
რუკდაფა,ცარცი,კალამი, თაბახის ფურცლებია
ლექცია, საუბარი, ბარათებზე მუშაობა
სავარჯიშო N3


10
შემაჯამებელი სამუშაო

1
ცოდნის,ხერხების,ჩვევების
 კონტროლისა დაკორექციის
კალამი, თაბახის ფურცლები
ტესტირება



11
ვინ ცხოვრობს საქ_ში, რელიგიები საქ-ში
V-VI.20,21,22
2
ახალი მასალის შესწავლის
Vკლასის სახელმძღვანელო
ლექცია, საუბარი, წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
სავარჯიშო N1












12
ქვის ხანა საქართველოს ტერიტორიაზე
V-VI.1,.2,8
1
კომბინირებული გაკვეთილი
რუკა,დაფა ,ცარცი, კალამი, თაბახის ფურცლებია
განვლილი მასალის გამოკითხ-ვა,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცე-ბა, ვენის დდიაგრამა
კონტურ-ულ რუკაზე მუშაობა


13
ბორბალი
V-VI.1,.2,8
1
ახალი მასალის შესწავლის
Vკლასის სახელმძღვა-ნელო
ლექცია, საუბარი, წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
სავარჯიშოების კრებულში მუშაობა


14
სამეთუნეო მორგვი,
საქსოვი დაზგა
V-VI.1,8
2
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური  მუშაობა
სავარჯიშო N2


15
რვალისა და რკინის მჭედლები
V-VI.1,8,11
1
ახალი მასალის შესწავლის
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი
ასოციაცი-ური კავშირის რუკა, დროის დიაგრამა, წყვილებში მუშაობა
სავარჯიშო N1


16
რა არის ხელოსნობა?
V-VI.1,8,11
1
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი
განვლილი მასალის გამოკითხ-ვა,ახალი მასალის მიწოდება და განმტკიცება, ვენის დდიაგრამა
სავარჯიშო N2


17
რას ნიშნავს სამეცნიერო-ტექნიკური პროგრესი? სამეცნიერო-ტექნიკური პროგრესის დადებითი და უარყობითი შედეგები
V-VI.1,14
2
ახალი მასალის შესწავლის
Vკლასის სახელმძღვა-ნელო
ლექცია, საუბარი, წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
T სქემა
თხზულება ”რა გავლენას ახდენს სამეცნიე-რო-ტექნიკური პროგრესი  ჩემს ცხოვრება-ზე”


18
საქართველოს ეკონომიკის დარგები, ტრანსპორტი და კავშირგაბმულობა.
V-VI.1,14
2
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური  მუშაობა
სავარჯიშო N2


19
უძველესი სახელმწიფოები საქართველოს ტერიტორიაზე
V-VI.1,8
1
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი
ასოციაცი-ური კავშირის რუკა, დროის დიაგრამა, წყვილებში მუშაობა
სავარჯიშო N1


20
ჩვენი წინაპრების რწმენა-წარმოდგენები
V-VI.2.,6
1
ცოდნის,ხერხების,ჩვევების,
კონტროლისა და კორექციის გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები,
ბარათებზე მუშაობა, შემეცნებითი თამაშები
სავარჯიშოების კრებულში მუშაობა







21
ქართლის სამეფო და მეფე ფარნავაზი
V-VI.2.,6
1
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი
ასოციაცი-ური კავშირის რუკა, ბატები,
კონტუ-რულ რუკაზე მუსაობა


22
დიდი მცხეთა
V-VI.2.,6
1
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური  მუშაობა
სავარჯიშო N1


23
ქართლის სამეფო და რომის იმპერია
V-VI.2.,5,6
1
ახალი მასალის შესწავლის
Vკლასის სახელმძღვა-ნელო
ლექცია, საუბარი, წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
T სქემა
სავარჯიშო N1


24
შემაჯამებელი სამუშაო

1
ცოდნის,ხერხების,ჩვევების კონტროლისა და კორექციის
კალამი, თაბახის ფურცლები
ტესტირება



25
ქართლის სამეფოს გაქრისტიანება
V-VI.2.,5,6
2
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი
ასოციაცი-ური კავშირის რუკა, ბატები,
სავარჯიშო N1


26
მეფე ვახტანგ გორგასალი
V-VI.2.,5,6
1
კომბინირებული გაკვეთილი
Vკლასის სახელმძღვანელო
ლექცია, საუბარი, წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
Tსქემა
სავარჯიშო N1


27
ეგრისის სამეფო VIსაუკუნეში
V-VI.2.,5,6
1
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური  მუშაობა
სავარჯიშო N4


28
არაბთა სახალიფო და საქართველო
V-VI .2.,5,6
2
ახალი მასალის შესწავლის
Vკლასის სახელმძღვა-ნელო
ლექცია, საუბარი, წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
T სქემა
სავარჯიშო N2


29
X საუკუნე:დავით დიდი კურაპალატი
V-VI.  2.,5,6
2
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური  მუშაობა
სავარჯიშო გაკვეთილის ბოლოს


30
ერთიანი საქ-ოს მეფე ბაგრატIII
   V-VI. 2.,5,6,18,19




2
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
ლექცია, საუბარი, წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
T სქემა
სავარჯიშო N1,2




31
დავით აღმაშენებელი
V-VI.. ,5,6,18,19




1
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
ლექცია, საუბარი, წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
Tსქემა
სავარჯიშო N1,4


32
როგორ განაახლა დავით აღმაშენებელმა ქვეყნის ცხოვრება
V-VI.., 5,9,18,19
1
ახალი მასალის შესწავლის
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური  მუშაობა
კონტურ-ულ რუკაზე მუშაობა


33
შემაჯამებელი სამუშაო

1
ცოდნის,ხერხების,ჩვევების კონტროლისა

კალამი, თაბახის ფურცლები
ტესტირება



34
თამარ მეფე
V-VI.., 5,9,18,19
1
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი
ლექცია, საუბარი, წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა, დებატები

სავარჯიშო N1,4


35
ადამიანი და საზოგადოება
V-VI.. 9,17
1
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
ლექცია, საუბარი, წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
წყვილებში მუშაობა
სავარჯიშო N1


36
სამღვდელოება,მეომრის აღზრდა
V-VI .9,14
2
ახალი მასალის შესწავლის
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური  მუშაობა
სავარჯიშო N1,2


37
გლეხები,ხელოსნები, ვაჭრები
V-VI. 10,23
1
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი
ლექცია, საუბარი, წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა, დებატები

სავარჯიშოების კრებულში მუშაობა


38
ცოტნე დადიანი და დემეტრე თავდადებული
V-VI. 15,16,7
2
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი
ლექცია, საუბარი, წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
Tსქემა
სავარჯიშო N1,2


39
გიორგიV ბრწყინვალე და მონღოლთა ბატონობის დასასრული
V-VI.15,16,7
1
ცოდნის,ხერხების,ჩვევების კონტროლისა დაკორექციის
კალამი, თაბახის ფურცლები,
ბარათებზე მუშაობა, შემეცნებითი თამაშები
სავარჯიშო N1,3


40
საქართველო თემურ ლენგის პირისპირ
V-VI.15,16,7
1
ახალი მასალის შესწავლის
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
ლექცია, საუბარი, წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
T სქემა
კონტურ-ულ რუკაზე მუშაობა


41
საქ-ო მე-15 საუკუნის მეორე ნახევარში
V-VI.15,16,7






1
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
ლექცია, საუბარი, წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
T სქემა
სავარჯიშო N1,2


42
XVI საუკუნის ქართლი ორი დამპყრობლის წინააღმდეგ
V-VI.15,16,7
1
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
ლექცია, საუბარი, წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა, დებატები

კონტურ-ულ რუკაზე მუშაობა


43
შაჰ-აბას I-ის შემოსევები საქ-ში
V-VI. 15,16,7,17



1
ახალი მასალის შესწავლის
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური  მუშაობა
სავარჯიშო N1.


44
მარტყოფიდან მარაბდამდე
V-VI. 15,16,7,17
1
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
ლექცია, საუბარი, წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
დებატები
სავარჯიშო N1,4


45
იმერეთის მეფე სოლომონ I
V-VI. 15,16,7,17
1
ახალი მასალის შესწავლის
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
ლექცია, საუბარი, წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა, ვენის დიაგრამა
სავარჯიშო N1,2


46
შემაჯამებელი სამუშაო

1
ცოდნის,ხერხების,ჩვევების კონტროლი
კალამი, თაბახის ფურცლები
ტესტირება



47
ასპინძიდან გეორგიევსკის ტრაქტატამდე
V-VI. 15,16,7,17
2
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური  მუშაობა
სავარჯიშო N4


48
ქართლ-კახეთის სამეფო XVIII საუკუნის მიწურულს
V-VI. 15,16,7,17
1
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
ლექცია, საუბარი, წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
დებატები
სავარჯიშო N3, სავარჯიშოების კრებულში მუშაობა


49
რუსული მმართველობის დამყარება საქ-ში
V-VI. 15,16,7,17,22
1
განზოგადებისა და სისტემატიზაციის გაკვეთილი
დაფა, ცარცი,რუკა
საუბარი, დებატები,321
სავარჯიშო N1,3


50
XIXსაუკუნის მმართველობა საქ-ში
V-VI. 15,16,7,17
1
ახალი მასალის შესწავლის
დაფა, ცარცი,რუკა
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური  მუშაობა
სავარჯიშო N1,5


51
საქართველოს ისტორიული მიწების შემოერთება
V-VI.1,17




2
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
საუბარი, წიგნზე დამოუკი-დებელი მუშაობა
დებატე
სავარჯიშო N1, კონტურულ რუკაზე მუშაობა


52
1918-1921-დამოუკიდებლობის სამი წელი
V-VI.6,7



1
კომბინირებული გაკვეთილ
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური  მუშაობა
სავარჯიშო N1,


53
საქ-ლო საბჭოთა კავშირის შმადგენლობაში
V-VI.1,17








2
ახალი მასალის შესწავლის
ბარათებზე მუშაობა, დოკუმენტზე მუშაობა
ბარათებზე მუშაობა, დოკუმენტზე მუშაობა
მოძებნიან ინტერნეტ-ში ან ენციკლობედიაში  მეორე მსოფლიო ომში მონაწილე ქართველების შესახებ.


54
საბჭოთა კავშირის დაშლა და საქ-ოს დამოუკიდებლობა,საქ-ლო დღეს
V-VI. 15,16,7,17

2
განზოგადებისა და სისტემატიზაციის გაკვეთილი
დაფა, ცარცი,რუკა
საუბარი, დებატები,321
სავარჯიშო N1,


55
ქართული დამწერლობა
V-VI.16,21,22





1
კომბინირებული გაკვეთილ
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
საუბარი,წიგნზე დამოუკიდებელი მუშაობა
დებატე
სავარჯიშო N1,


56
ხელნაწერები და ადამიანები
V-VI.21,22
1
ახალი მასალის შესწავლის
ბარათებზე მუშაობა, დოკუმენტ-ზე მუშაობა
ბარათებზე მუშაობა, დოკუმენტზე მუშაობა
სავარჯიშო N1, კონტურ-ულ რუკაზე მუშაობა


57
ქართული ბეჭდვითი სიტყვა
V-VI.21,22
1
კომბინირებული გაკვეთილ
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
საუბარი, დებატები,321
სავარჯიშო N1, კონტურულ რუკაზე მუშაობა


58
ქართული მუზეუმების სათავეებთან
V-VI.21,22
1
ახალი მასალის შესწავლის
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი,რუკა
ბარათებზე მუშაობა, დოკუმენტზე მუშაობა, ვენის დიაგრამა
სავარჯიშო N1,


59
ექვთიმე თაყაიშვილი და ქართული  საგანძურის თავგადასავალი
V-VI.21,22
2
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური  მუშაობა
სავარჯიშო N1


60
ჭედურობისა და ოქრომჭედლობის ტრდიციები,ქველმოქმედება
    V-VI.21,22
1
ახალი მასალის შესწავლის
ბარათებზე მუშაობა, დოკუმენტ-ზე მუშაობა
ბარათებზე მუშაობა, დოკუმენ-ტზე მუშაობა
სავარჯიშოების კრებულში მუშაობა


61
დღესასწაულები,სამოსელი
V-VI.,22
1
კომბინირებული გაკვეთილი
ბარათებზე მუშაობა, დოკუმენტ-ზე მუშაობა
წყვილებში მუშაობა, დებატები
სავარჯიშოების კრებულში მუშაობა


62
ქართული კულტურის მოამაგე-ფრანგი მეცნიერი მარი ბროსე
V-VI.,22
1
კომბინირებული გაკვეთილი
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი
3-2-1 აქტივობა,ჯგუფური  მუშაობა
სავარჯიშო N1


63
უცხოელი მოგზაურები საქ-ში,ქართველი მოგზაურებო
V-VI.,22,23
2
ახალი მასალის შესწავლის
კალამი, თაბახის ფურცლები, დაფა, ცარცი
ბარათებზე მუშაობა, დოკუმენ-ტზე მუშაობა, ვენის დიაგრამა



64
ქარველები უცხოეთში
V-VI.,22,23
1
კომბინირებული გაკვეთილი
ბარათებზე მუშაობა, დოკუმენტზე მუშაობა
წყვილებში მუშაობა, დებატები
სავარჯიშოების კრებულში მუშაობა


No comments:

Post a Comment