გაკვეთილის თემა
|
საქართველოს ბუნებრივი რესურსები
|
სასწავლო საფეხური\კლასი,საგანი,
მასწავლებელი
|
დაწყებითი, V კლასი
ჩვენი საქართველო
მადონა ღვინერია
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
12
|
განსაკუთრებული მიდგომების საჭიროების მქონე მოსწავლეთა
რაოდენობა დ პროფილი
|
0
|
გაკვეთილის სსწავლო მიზნები
|
საზ.მეც.V-VI.12. მოსწავლეს შუძლია დხასიათოს მხარე ბუნებრივი რესურსების მიხედვით
და იმსჯელოს მათ მნიშვნელობაზე.
|
ესგ-ით მისაღწევი შედეგები\ინდიკატორი
|
საზ.მეც.V-VI.12. მოსწავლეს შეუძლია შეადაროს სხვადასხვა გეოგრაფიულ გარემოში არსებული
2 სხვადასხვა რესურსი
|
თანმიმდევრობა
(აქტივობა და დრო)
|
1.საშინაო დავლების წარმოდგენა (8
წთ)
2.გონებრივი იერიში. (15წთ)
მასწავლებლის მითითებით მოსწავლეები განმარტავენ სიტყვა
”რესურსს”,გაიაზრებენ მის მნიშვნელობას.პედაგოგის თხოვნით ჩამოწერენ რვეულში იმ რესურსებს,
რომლებიც მათ გამოადგებათ გაკვეთილის წარმატებით წარმართვისათვის.
3.შემდეგ კვლავ მასწავლებლის თხოვნით დაფზე ჩამოთვლიან
მათთვის ცნობილ ბუნებრივ რესურსებს(5წთ)და მოამზადებენ 1-ლი ბულიტიანი სავარჯიშოს პასუხს. (სავარჯიშო
სრულდება ჯგუფებში)(6წთ).
4. მოსწავლეები ეცნობიან მასალას სქემა1-ის ჩათვლით(4წთ)
და პასუხობენ სავარჯიშოებს.
5.შემდეგ წერრილობით პასუხობენშემაჯამებელ სავარჯიშოებს.(3წთ)
6. საშინაო დავალების მითითება (2წთ)
|
შეფასება
|
მოსწავლეები შეფასდებიან განმავითერებელი შეფასებით.( მასწავლებლის მონიტორინგის
ფორმით)დრო ( 2წთ)
|
სასკოლო მენეჯმენტი-საგანმანათლებლო რესურსები
|
დაფა, ცარცი. წიგნი, რვეული, კალმისტარი.
|
Friday, May 24, 2019
საქართველოს ბუნებრივი რესურსები (გაკვეთილის გეგმა)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment